3. 4. 2011

Voňavé palacinky s rumom

Mám niekoľko dobrých a overených receptov na palacinky a toto je jeden z nich. Najviac sa mi na ňom páči, že recept sa dá veľmi ľahko zapamäť a palacinky pri pečení pekne voňajú.


  • 3 vajcia
  • 1 vanilkový cukor
  • 300ml mlieka
  • 300ml vody
  • 3 lyžice oleja
  • 2 - 3 lyžice rumu
  • 300g hladkej múky

Všetky suroviny vymiešam na hladké redšie cesto. Mala som menšie vajíčka a cesto sa mi zdalo hustejšie, tak som ešte priliala trošku vody, aby sa mi cesto dalo pekne rozlievať po panvici. Na rozpálenej teflonovej panvici pečiem tenké palacinky. Panvicu nevymazávam olejom. Ak by sa vám palacinky lepili, tak panvicu trošku potrite olejom, ale ak máte kvalitnú panvicu, nebude to potrebné. Palacinky pri pečení pekne voňajú od rumu. Vzhľadom na množstvo rumu neodporúčam pre deti. Množstvo rumu si samozrejme môžete upraviť podľa svojej chuti.
zdroj: starý zošit s receptami

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk