5. 7. 2013

Jahodová zmrzlina s jogurtom

Jednoduchý a rýchly recept na jahodovú zmrzlinu s jogurtom, ako ju robím ja...


  • 500g čerstvé jahody
  • 400 - 500g hustý smotanový jogurt
  • 500ml smotana na šlahanie
  • 2 ks vanilkový cukor (2 x 20g)
  • práškový cukor podľa chuti

Všetky suroviny musia byť dobre vychladené. Ako prvé rozmixujem jahody s cukrom, zmiešam ich s jogurtom a osladím. Cukor dávam podľa chuti a tiež podľa toho, aké kyslé sú jahody a jogurt. Vyšlahám šlahačku s vanilkovým cukrom do tuha a jemne (ručne) zmiešam s jahodami a jogurtom a dám  zamraziť. Ak máte zmrzlinovač, postupujte podľa návodu k nemu. Ak budete zmrzlinu robiť bez zmrzlinovača, odporúča sa zmrzlinu viackrát počas mrazenia premiešať, aby sa predišlo vytvoreniu ľadových kryštálikov v zmrzline. Ja som dala zamraziť iba klasicky do plastovej misky, ani som ju počas mrazenia nepremiešavala (nemala som čas) a bola výborná.
zdroj: všeobecne známy recept


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk