5. 1. 2012

Linecké pečivo s pistáciovým pudingom

Objavila som v obchode novinku - pistáciový puding a hneď som si ho aj vyskúšala, a musím povedať, že som s ním veľmi spokojná a už mám v hlave aj ďalšie nápady na jeho využitie :). Podobné recepty s pudingovým práškom v ceste robievam bežne, takže som vedela, že toto linecké bude určite dobré... a veru aj bolo... až tak, že som ho ani neplnila džemom, len obalila v cukre ako vanilkové rohlíčky...


  • 300g polohrubej múky
  • 200g masla
  • 100g cukru
  • 2 vajcia
  • 3 pistáciové pudingy (Jemná pistácia dr.oetker premium 3 x 40g)
- práškový cukor zmiešaný s vanilkovým cukrom na obalenie alebo džem na plnenie

Všetky suroviny zmiesim rukami v miske (maslo aj vajce dávam studené z chladničky). Toto cesto sa trochu horšie zmiesuje, treba trpezlivo miesiť, až kým sa nespojí dohromady. Potom cesto preložím na pomúčenú dosku, vytvarujem bochník a dám do chladničky na chvíľu zachladiť. Potom vytiahnem zachladené cesto a na pomúčenej doske ho opatrne rozvaľkám na 3 - 4mm, vykrajujem formičkami a ukladám na plech vyložený papierom na pečenie. Na plech dávam vždy rovnaké tvary, aby sa mi piekli rovnomerne. Pečiem na 180° asi 8 - 10 minút podľa veľkosti, tak aby zostali pekné bledé, iba odspodu majú byť upečené do bledohneda (riaďte sa svojou rúrou - každá rúra pečie inak). Nechám vychladnúť na rovnej ploche a zlepujem hrubšou vrstvou džemu. Toto linecké z pistáciového pudingu je chutné samo o sebe, takže ja som ho teraz ani neplnila, len obalila v práškovom cukre zmiešanom s vanilkovým.
zdroj: starý zošit s receptami + moje úpravy (v pôvodnom recepte bol vanilkový puding)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk