10. 2. 2011

Banánové rohlíky

Tieto sladké rohlíky robievam často, a to hlavne vtedy, keď mám doma veľa banánov. Je to tak rýchle a jednoduché, že to ani nepovažujem za recept, skôr výborný nápad, ktorý som pred mnohými rokmi zahliadla kdesi v časopise a odvtedy sa u nás udomácnil.


  • 500g lístkové cesto vcelku (môže byť aj mrazené)
  • 6 - 8 banánov
  • hladká múka na podsypanie cesta
  • vajíčko na potretie

Lístkové cesto rozvaľkám na cca 50x50cm. Radielkom nakrájam na  2,5-3cm široké pásy. Banány ošúpem a obtáčam ich pásikmi cesta tak, aby sa cesto trochu prekrývalo (ako keď robíme kremrole). Miesta, kde cesto nadpájam a tiež na koncoch banánov jemne stlačím prstami, aby sa mi to nerozpadlo. Ukladám na plech vyložený papierom. Potriem rozšlahaným vajíčkom a upečiem do zlatožlta. Na tanieri pocukrujem.
Môžete ozdobiť šlahačkou, čokoládou, hocičím na čo máte práve chuť.
Počet banánov, ktoré sa mi podarí obtočiť je vždy rôzny. Záleží na tom, aké veľké banány mám kúpené a ako sa mi podarí vyvaľkať cesto. Keď sú banány malé dá sa urobiť aj 8 - 9 kúskov, z veľkých urobím maximálne tak 6 kusov.
zdroj: časopis

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk