13. 2. 2019

Nepečená čokoládová torta z dvoch druhov čokolády

Nepečená torta plná čokolády. Na prvý pohľad vyzerá zložito, ale zdanie klame. Na prípravu je veľmi jednoduchá, aj keď na suroviny a kalórie bohatá :)


  • 1balenie BB keksy kakaové (130g)
  • 100g maslo
    Krém z tmavej čokolády:
  • 450g jemný tvaroh (bez hrudiek)
  • 250g mascarpone
  • 300g horká čokoláda (ja som dala 70%)
  • cukor podľa chuti (dala som 5 lyžíc práškového cukru)
    Krém z bielej čokolády:
  • 450g jemný tvaroh (bez hrudiek)
  • 250g mascarpone
  • 300g biela čokoláda

Postup: BB keksy podrvíme na jemno. Maslo opatrne rozpustíme a zmiešame s rozdrvenými keksami. Keksíkovú hmotu natlačíme na dno tortovej formy (ja som použila priemer 24cm) a rukou dobre utlačíme. Dáme do chladničky zachladiť a pripravíme si čokoládové krémy.
Horkú čokoládu opatrne roztopíme (môžete aj nad parou) a necháme trochu povychladnúť, aby nebola horúca. Medzitým vyšlaháme tvaroh s mascarpone a cukrom a pridáme roztopenú čokoládu. Čokoládový krém navrstvíme na stuhnutý keksíkový základ a kým pripravíme krém z bielej čokolády dáme formu do chladničky.. Krém z bielej čokolády pripravíme rovnako ako z horkej, len nedáme cukor, biela čokoláda je sladká dosť. Pripravený krém z bielej čokolády navrstvíme na krém z horkej čokolády a uhladíme, prípadne ešte ozdobíme podľa svojho vkusu a dáme do chladničky dobre zachladiť. Stačí pár hodín a môžete servírovať.
V lete je výborná s čerstvým ovocím. Ja som teraz v zime servírovala s višňovým kompótom a višňovou omáčkou (šťavu z kompótu som povarila s lyžičkou vanilkového pudingu až kým  nevznikla redšia omáčka).


2 komentáre:

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk