10. 6. 2012

Čerešňové muffiny

Naše obľúbené muffiny s čerstvým ovocím ...


  • 1 veľké vajce
  • 150g jemného kryštál. cukru (krupica)
  • 150ml mlieka (vody)
  • 50ml oleja
  • 250g hladkej múky
  • 1/2 prášku do pečiva (6g)
- čerstvé čerešne
- plech na muffiny 12ks, papierové košíčky

Celé vajce vyšlahám s kryštálovým cukrom do peny. Postupne zašlahám olej, mlieko (alebo vodu) a nakoniec rýchlo zašlahám múku s práškom do pečiva. Plech na muffiny vyložím papierovými košíčkami. Cesto lyžicou rozdelím rovnomerne do všetkých košíčkov. Do každého vtlačím 2 - 3 odkôstkované a na menšie kúsky nakrájané čerešne. Navrch položím čerešňu aj so stopkou a upečiem. Ja som piekla na 180° asi 20 minút (riaďte sa svojou rúrou - každá rúra pečie inak).
Poznámka: Tú čerešničku so stopkou nemusíte dávať. Tento nápad som videla na Pintereste a páčil sa mi, tak som si ho chcela vyskúšať :). Množstvo muffiniek záleží od veľkosti formy (alebo formičiek), ktorú použijete. Ak nemôžete (alebo z nejakého dôvodu nechcete) mlieko, môžete ho nahradiť vodou alebo rastlinným mliekom. Muffiny na foto sú robené s vodou.
zdroj: môj obľúbený recept na muffiny + inšpirácia z Pinterestu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž 

iGurman - Gabrielov foodblog myTaste.sk